KAFFE, ge mig kaffe

varför är jag alfie? varför är jag och martina alfie? varför är hela mitt liv som alfies liv? förutom att jag inte har sex med min neger-kompis flickvän, hon blir med barn, säger att hon gör abort, men behåller det, så är mitt liv NÄSTAN som alfies. jag är motiverad igen! tror jag i alla fall. tack vare dagen, som jag spenderade inte ensam, utan i stan med kina-mat och fullt upptagen med att hitta något fint och testa olika söta saker. hatar vintern. hatar att börja skolan. det är därför jag känt mig så. vintrig.

min vän madelenius (ja, hon är döpt till det) har för övrigt startat en liten blogg och den är söt och gullig precis som hon och heter madisco.blogg.se. gillar henne ganska mycket. och hon och jag tillsammans, vi är inte alfie, vi är som en ny film som inte finns än, men den ska vi nog komma på vad den ska heta. jag vet redan vad den ska handla om i alla fall.

idag skämtade jag lite med mina girls om att vi skulle starta ett tjejband. FYFAN i fittiga fitthelvetet vad jag hatar töntiga tjejband.

Kommentarer
Postat av: sara

ni borde hänga lite mer med mig och lära er hur man inte blir alfies!

Postat av: Anonym

jag vill ha ett tjejband! typ dixie chicks! ps. vad handlar vår film om? obesvarad kärlek och kramgoa kondomer?

2007-01-16 @ 17:44:06
URL: http://madisco.blogg.se
Postat av: martina

ehh.... vadå? var du inte seriös när vi pratade om tjejbandet? jag vill ju

2007-01-16 @ 18:35:38
URL: http://martma.blogg.se
Postat av: elin

vi kan göra video på grattis syrran men det lär bli blodigt! och jag behöver någon som spelar keezleiseboard och triangel och gurka men den fjärde får bara stå där.jag är på !!!

2007-01-16 @ 22:30:34
Postat av: Anonym

jag är LÄTT på hela idén om ett tjejband!

2007-01-17 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback