I'm just a waste of your energy

169441-15


eslöv igår och ja, vi var fulla, ja, vi strulade, ja, vi knullade, ja, vi var... coola. nu efter att jag sett bilderna från igår kan jag tyvärr inte påstå att vi var snygga, men vi gillar ju varandra i alla fall. så efter många snygga män och många "känner du..." och efter många förfrågningar till mig och madde "är ni syskon?! ni är SKITLIKA!!" (kej...) så begav vi oss till centralen tätt följda av stalker-män. det fick bli falafel och en jävligt snäll jens som körde oss hem i sin lilla bil och ja, elin, vi tackade.

vi var för övrigt nästan de enda kvinnorna där och efter att vi hört lite jason mraz, lite strokes och sånt fint visade männen andra sidor. en man, en ganska hehe man, visade sig ha en mycket vacker sångröst och vi smälte och grät och sa "sjung något!!". sen hittade vi en liten barnskådis som tydligen varit huvudroll i någon gammal julkalender. jätteroligt. denna kväll visade det sig också att jag faktiskt har lite kunskaper inom geografi.

Kommentarer
Postat av: tim

allvarligt talat du använder nog orden "snygga" "coola" "strula" "supa" och "knulla" i precis varje inlägg. fuckkkk me.

Postat av: sara

vilken fin bild! speciellt MITTBENAN

2007-01-21 @ 12:34:13
URL: http://fadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback