I SHOULD PROBABLY FEEL CHEAP

Movies only make me sad
Parties make me feel as bad
Cause Im not with you
I just dont know what to do



ångestyra över ångest och yra över ångest, ångest över yra. denna dag är inte bra. jag hoppar gärna över denna dag, likaså de närmaste 10 månaderna. jag är ensam om dagarna när jag slutar tidigt. jag vill fika, men inte ensam. det enda som fick mig att klara lite idag var ELLE och kaffe. lite för mycket kaffe, för nu mår jag ganska illa. det är det enda jag gör när jag är ensam. dricker vin, kaffe, skriver blogg och kräker. jag känner inte mig så motiverad till att fortsätta leva i dessa jämngrå vinterdagar. jag hoppas att när jag vaknar imorgon är allt som det var för två månader sen. jag börjar känna mig som alfie. det är synd om mig. det var synd om alfie.

jag känner inte mig motiverad till något längre. igår när mina vänner besökte min boning för lite lotta på bråkmakargatan, orkade jag inte ens ta på mig anständiga kläder. elin var dock lika oanständig, men jag har i alla fall något att skylla på. allt känns bara som en jävligt dålig fylla och en ännu sämre bakfylla. jag vill köpa ny klänning, känner mig nästan motiverad, jag vill fika, känner mig verkligen motiverad, men självklart finns där vissa hinder; jobb och skola. skit i jobb och skola. ska fan säga upp mig, hoppa av och flytta så långt bort som möjligt. vafan ska jag göra här? jag känner inte ens för att supa mig full. vad har hänt med mig? vad tog du med dig som tillhörde mig när du åkte?

Kommentarer
Postat av: s

2007-01-15 @ 18:36:10
Postat av: s

förlåt, men det ska vara såhär: (L)(L)(L)(L)(L). det gick inte att göra de vanliga. (för att vi är bäst, och för att du får kramas med oss om du vill)

2007-01-15 @ 18:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback