I know she loves the sunrise

en timmes skoldag varje måndag kan nog vara något jag måste vänja mig vid. mamma ringde också skolan och csn idag och det ser ut som att jag kommer börja få mitt studiebidrag igen, ifall jag går på VARENDA lektion hädanefter. det skulle kunna gå. mer idrott för min del, vilket egentligen är bra, eftersom att jag nu börjar mitt nyttiga liv. jag röker inte, jag dricker mindre kaffe, mindre vin och ikväll ska jag träna lite på världens tråkigaste gym. det ska bli skönt och innan dess ska jag jobba och träna på 4 prov jag har de närmaste 2 veckorna. motivation, för en gångs skull i livet. jag mår bra! entusiasm till sara, förlåt martina.

på fredag blir det förfest för mig och elin och sedan vidare till stan för lite krumping med madde. ny klänning, förhoppningsvis, innan dess och också lite påfyllning i mitt skåp. med brist på pengar, går jag till mormor och är söt och får lite av henne. men jag är inte elak, för hon vet alltid vad jag vill. ÄLSKAR HENNE. jag har också bestämt mig för att börja designa lite outfits, endast för eget bruk. mitt IG i syslöjd ska inte stoppa mig, för det var inte på grund av brist på kunskap, utan mer... brist på ork och intresse. men nu är jag jävligt intresserad och det ska bli roligt. min nyfunna lycka kan bero på att alla jag ville skulle vinna på ELLE-galan igår vann! kanske också kan bero på att två veckor av sommaren kanske kommer gå till italien och paris med madde... varför går allt så bra? det måste betyda att det snart kommer gå dåligt.


Kommentarer
Postat av: sara

yess, entusiasm ÄGER!!

Postat av: martina

hatar fortfarande entusiasm, men jag gillar ditt nya jag en smula! :):):)

2007-01-29 @ 20:34:52
URL: http://martma.blogg.se
Postat av: sessi madde

du är cool beben. du får designa lite snygga outfits till mig med som vi kan strosa runt i paris med!

2007-01-29 @ 21:47:48
URL: http://madisco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback