I don't know why

idag är en bra dag att kalla mig själv för pimp (har alltid velat kunna göra det), för först ska jag träffa en väldigt efterlängtad man vid namn mikael och senare på kvällen kommer ted hit och värmer upp min säng. inte på ett snuskigt sätt alls. jag har ju som sagt avlagt ett celibatlöfte och det ska jag minsann hålla! utropstecken betyder entusiasm och det är verkligen vad jag känner inför detta nya spår i mitt liv. vem vet, jag kanske lär mig något på vägen. jag kanske blir en bättre människa, inte något jag väntar på eller vågar hoppas för mycket på, men just nu är jag väldigt ovetandes om vad som kommer ske.

jag har upptäckt tre nya musikaliska under; cat power, mike doyle och elliott smith. mysigaste jag varit med om på länge och ingen nostalgi, för allt känns nytt och fräscht och dessförinnan oupptäckta känslor. det känns bra och de hindrar mig från allt jag borde gå och göra nu. plocka undan på mitt rum, duscha och göra mig ofantligt vacker för männen som ska besöka mitt hus. fel män, men ett ganska bra substitut. det här är inget liv,  det är ett sorgligt substitut.


Kommentarer
Postat av: martina

HATAR utropstecken. HATAR entusiasm. sluta med sånt!

Postat av: sara

ÄLSKAR utropstecken! ÄLSKAR entusiasm! mer sånt!!

2007-01-28 @ 18:00:55
URL: http://fadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback