I don't care if you don't want me

FRÅN TIM:
allvarligt talat du använder nog orden "snygga" "coola" "strula" "supa" och "knulla" i precis varje inlägg. fuckkkk me.

Svaret är NEJ, det är fan inte sant. jag ska nog bevisa dig fel, tigerbäver.

jag och madde har gjort en liten pakt och det är nog det smartaste draget vi gjort på år och dagar. så ikväll blir det nog paktsamling + twinsen och elin och jag känner för att trycka i mig så många feta saker jag bara kan, men är omöjligt, då jag redan handlat feta saker för alla pengar. jag är så hopplös. hopplöst förälskad blev jag igår då jag och girlsen (minus martina) kollade på den sista skivan på sista säsongen av sex and the city, för cirkus 20:e gången. när carrie och big går och fnissar tillsammans i slutet, blir man inget annat än varm i hjärtat och ja, det finns kanske hopp för oss alla, kanske, kanske inte. hade en man åkt till paris för att säga att han älskade mig, hade i alla fall jag dött direkt.

PUSS, på en skäggig man, förhoppningsvis imorgon. PUSSPUSSPUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback