fuck yeah

169441-37

nu har jag planerat in väldigt mycket saker de närmaste helgerna. på fredag blir det shake på dansgolvet med sara och elin och förhoppningsvis madde, ifall vi hittar henne i folkvimlet. jag letar förfest med berra, men det ser inte jätteljust ut på den froten, så det får nog bli lite privat, eller väldigt lokalt = bussen. nästa torsdag blir det öl på möllan och därefter någon okänd tjej på kb med mia och naharianna.

idag pratade vår klass för en gångs skull med varandra och det ser ut som att det blir klassfest, första fredagen på sportlovet. YES! kanske släpper lite ifall alla super sig skitfulla, kanske kan vi bli lite närmre. förhoppningsvis. nu känns det lite stelt och kallt, även fast jag gillar det flesta. tråkigt. MP2TXB i all ära liksom, men inget klår MP1L. inget klår den klassen bara. kanske därför jag har så svårt för att ta dessa nya klasskamrater till mig, även fast de kanske skulle kunna bli jävligt bra.

Kommentarer
Postat av: martina

klassfest är BÄST!

Postat av: mia

du lär ju hänka på uffie!

2007-02-01 @ 18:01:13
URL: http://glowingmechokingyou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback