fuck yeah

Nio saker du ser fram emot:
två veckor tills teddy kommer hem
italien och paris med madde...
min födelsedag och ett år närmre min drömålder
tills mitt celibat-löfte tar slut
damien rice 22 mars
sommar
ett helt tomt hus
tills madde tar körtkort!
tills madde flyttar!

Åtta saker du har på dig dagligen:
trosor (nästan i alla fall)
smink
cassis-roseparfym
nagellack
min mobil i handen
läppglans
bh

Sju saker som irriterar dig:
bussmänniskor
fula människor
folk som läser ELLE och tror att de ska köpa pumps med stilettklack
människor som tror de är bättre än de är
människor som är bättre än jag är
djur
nykära

Sex saker du rör varje dag:
mobil
cdspelare
mitt hår
min elleneccesär
min kropp
min kamera

Fem saker du säger ofta:
flabben
frågade jag?
fittan i röven
k
fan vad jag mår illa nu

Fyra personer du vill spendera mer tid med:
hugo
sofia
michelle
sarasve

Tre saker du gör varje dag:
dricker kaffe
pratar med fbg
skrattar

Två band du har sett live:
The kooks
cardigans

En person du kommer att spendera resten av ditt liv med:
FBG




Dagens låt: Josuha Radin - The fear you won't fall
Dagens dusch: snabb med effektiv
Dagens frisyr: ruffsig tofs
Dagens smink: mascara, rouge, puder, läppglans
Dagens händelse: jag städade mitt rum och pluggade
Dagens planer: plugga och ELLE-galan med girlsen!
Dagens saknad: mina män
Dagens drog: kaffe och vin
Dagens tråkigaste: städa
Dagens finaste: ELLE ikväll!
Dagens måste: ELLE-galan och plugg
Dagens dricka: kaffe och vin
Dagens köp: inget än
Dagens mat: smörgåstårta... jag dog.
Dagens sjuka: saknad
Dagens kärlek: till alla jag alltid älskar. jag är så kärleksfull
Dagens mående: full, full av koffein, mätt, trött och förväntansfull över kvällens gala!

Kommentarer
Postat av: mishi

Nu har vi iallafall bild tsm på fredagar 8.15! :| :D

2007-01-28 @ 20:23:33
Postat av: sessi madde

ofta man längtar. svinarg för de vill till paris istället för kroatien!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback