fan

varför, sara? varför detta plötsliga, då du alltid med mig, martina och elin absolut HATAT och SPYTT på nykära par? varför denna "nya" sara som fnittrar och gud bevare mig väl när jag läste detta, GÅR UT OCH KOLLAR PÅ MÅNEN FÖR ATT KOMMA FRAM TILL, (MED DIN LOVERBOY I ÖRAT), ATT DEN SER LIKADAN UT HÄR SOM I FRANCE, DÄR HAN JUST NU BEFINNER SIG? snälla. snälla, herregud och allt som finns där mellan i hela universum. varför händer detta? alla hjärtans dag börjar närma sig och jag är så FUCKING trött på att höra alla jävla töntiga par som ska "ut och äta och ha det mysigt på alla hjärtans dag"!! vad FAN är "alla hjärtans dag"? never heard of it, girl. alla hjärtans dag... det är ingen dag jag normalt hatar, jag bara är väldigt likgiltig till detta icke existerande datum, men när jag är tvungen att sitta och lyssna på hur "söööt han var på restaurangen" och på "jag förlovade mig på alla hjärtans dag" då blir jag bara arg och vill sakta sakta ta livet av mig.

Kommentarer
Postat av: sessi madde

jag tycker att du och jag kan fira alla hjärtans dag själva som kompensation för urkorkade män som lämnat landet. vi kan äta gott, lyssna på trevlig musik och kanske ta en dans elelr två?

Postat av: sara

jag kommer ALDRIG göra något närdigt på alla hjärtans dag! men det är fett ball att ni blir så sjukt upprörda! älskar arga människor lika mycket som utropstecken

2007-01-31 @ 14:16:54
URL: http://fadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback