do you brush your teeth before you kiss?

169441-32

ikväll kommer girlsen hem till mig för ganska mycket sprit, ganska mycket chips och ganska mycket sexprat som vanligt. vi vet nästan exakt allt om varandra nu, skulle jag tro. när det gäller den fronten, för det finns ingen som gjort "jag har aldrig..." så mycket som vi. vi har allt. alltid. ikväll blir det förhoppningsvis dock inga detaljer, detaljer är äckligt, men kanske någon som glömt dela med sig. jag vill kanske inte veta.

idag orkar jag mer än vanligt, kan bero den ofantliga sovmorgon min skola bjöd på idag. jag är dock inte in the mood att gå på fest. har nog aldrig hört mig själv ens tanka denna ofattbara tanke, men nu tänker jag den och det känns helt okej. rätt bra. ett steg på vägen mot ett nyttigt och nyktert liv. snart kan jag vara nykter lycklig, för det är nämligen så att damien rice 22 mars i köpenhamn närmar sig. hur jag ska kunna hålla mig nykter i köpenhamn vet jag inte, jag tvivlar på att jag klarar det, men bara tanken på detta underbara datum gör mig lite varmare på insidan.

do you come together ever with him?

Kommentarer
Postat av: martina

vi ska ju fan inte vara nyktra i köpenhamn om du trodde det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback