det roligaste på hela veckan

Giant Drag säger:
| | Rabbe | | säger:
har du nån fin tös till mig?

Giant Drag säger:
JIPPIE

Giant Drag säger:
han är inte poå mig längre

Giant Drag säger:
jag erbjuder dig

Giant Drag säger:
hahahahaha

ROHVOL.WEBBLOGG.SE säger:
NEEEEEJ

ROHVOL.WEBBLOGG.SE säger:
you may not!!!

Giant Drag säger:
HAHAHAHAHA

Giant Drag säger:
HAN ÄR SJUKT SKABBIG

Giant Drag säger:
EN TYP SKALLIG BLATTE

ROHVOL.WEBBLOGG.SE säger:
OH NO!!

ROHVOL.WEBBLOGG.SE säger:
du är så evil bitch!

Giant Drag säger:
hahahahahahahahaha

Giant Drag säger:
skicka en bild på dig som är ASFUL som jag kan skicka vidare till honom

Giant Drag säger:
Giant Drag säger:
nej tyvärr. hon lever i celibat tsm med mig
Giant Drag säger:
haha vi ska leva i celibat tills nästa av oss får ett ligg
| | Rabbe | | säger:
men du
Giant Drag säger:
a?
| | Rabbe | | säger:
Jag finns

ROHVOL.WEBBLOGG.SE säger:
HAHAHAHAH

Giant Drag säger:
skcika ngn rolig bild på dig

Giant Drag säger:
nuuuuu

Giant Drag säger:
det är bråttom


 Överföringen av DSC00034.JPG är färdig.


Giant Drag säger:
hahaha den blir så bra så

ROHVOL.WEBBLOGG.SE säger:
hihi

Giant Drag säger:
fan vad kul man kan ha

Giant Drag säger:
| Rabbe | | säger:
jag vill inte träffa henne

Giant Drag säger:
hahahahahahahahaha

ROHVOL.WEBBLOGG.SE säger:
AHAHAHHA

ROHVOL.WEBBLOGG.SE säger:
HAHAHAaaaaa

Giant Drag säger:
hahahhahahh

ROHVOL.WEBBLOGG.SE säger:
asså näääää

Giant Drag säger:

auuu han vill inte träffa dig

jag fick senare en bild på mannen i fråga. han står och posar brevid kebab. jag kan ju inte säga att jag blev besviken på att jag blev dissad av den mannen, när jag skickade den absolut... vidrigaste bilden man kan hitta på mig från -04. den kan han runka till.


Kommentarer
Postat av: sary

vadå, jag tyckte att du var gollig på bilden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback