det är för MYCKET

jag borde verkligen bli glad över att få höra av från den efterlängtade människan, som spenderat en tid borta från mig nu. jag borde verkligen bli glad, för visst har jag längtat efter det. visst har jag längtat efter någon, speciellt någoT. sen kommer allt på en gång. han åker, sen åker han andra, sen kommer han tredje tillbaka, sen ger min ena vän mig ett råd, den andra ett annat och sen blir allt bara som vanligt. en enda jävla stor röra. det är bara too much sex and the city och alfie över mitt liv just nu. och inte på ett jude law-hett sätt och inte på att fab sätt att få springa runt i stan i klänning och högklackat varje dag. bara... komplicerat.

jag vet att jag satt mig själv här, för "jag är inte den som vill missa något,  jag ska aldrig stadga mig". FUCK den filosofin. alla borde vänta med sex till efter äktenskapet. tänk så mycket lättare livet varit. tänk, då hade inga olyckliga kärlekssånger funnits. inga sorgliga kärleksfilmer. alla hade gift sig när de var 13 och när man väl var gift fick man aldrig kolla på en annan man igen. obesvarad kärlek existerar inte. man älskar den man är gift med och ni kan tro fan att den älskar en över allt annat också.

mitt liv hade kanske varit enklare utan alfie och carrie och mr big. men också jävligt mycket tråkigare. men enklare. jävligt mycket enklare. jag ska börja sticka.

Kommentarer
Postat av: elin

:O:O:O OMG jag kan inte tro det och sticka jag skulle varit på men nejtack ;)

Postat av: martina

inget sex innan äktenskapet har väl ingenting med olyckliga KÄRLEKSsånger att göra?

2007-01-17 @ 17:53:53
URL: http://martma.blogg.se
Postat av: sara

jag sa till min mormor häromdagen att jag ville börja sticka!! tillsammans är vi oslagbara!

2007-01-17 @ 21:18:05
URL: http://fadd.blogg.se
Postat av: nath

JO, "martma", ditt jävla puckohelvete. för då hade inte obesvarad kärlek eller något liknande funnits, utan alla hade varit förälskade i rätt person och så var det med det. alla knullar inte runt som du, Smittan

2007-01-18 @ 07:03:38
URL: http://rohvol.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback