78 % water

no saltwater.

önskelista till birthday:
1.
större ordförråd än "hora", "fittan i röven" och "knulla"
2. längre ben
3. tjockare hår
4. klarare ögon
5. bättre temperament
6. bättre ork till skola

låter som en bra önskelista. jag önskar mig hela guccis vårkollektion med, likaså chloés och anna molinaris. det hade gjort mitt liv lite bättre. idag var dock mitt liv inte bättre, jag var trött som världens största hora och i sista sekund blev jag bjuden på en kaffe och cigg och då blev jag lite lite lyckligare.

igår sa en man till mig: "är du aldrig glad? jag ska köpa antidepressiva-piller till dig i julklapp". konstig kommentar, då jag, enligt mig själv, är en ganska glad person. kanske hade jag fel, kanske vill jag bara inte le mot honom. då han varken luktar gott, är trevlig eller snygg. mannen i fråga är faktiskt tvärtemot på allt det där. men lyckoruset och skaket i benen från i tisdags med teddy, satt kvar i kroppen och jag var en hård kvinna, som inte visar några känslor. jag är så cool.

Kommentarer
Postat av: martina

större ordförråd än BAJS, kanske?

Postat av: sara

hahhaa, du skrattar ju ALLTID!! (ja, det var lite sarkastiskt, men vafan, det är sant. och sjukt nördet)

2007-01-26 @ 11:25:52
URL: http://fadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback