.

Favoritväska: Guldig från Balenciaga eller fortfarande gillar jag canvas-väskorna från Prada
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: blond, aha yeah aha
Ögonfärg: gröna som din mammas fitta
Favoritfilm: donnie darko, the talented mr ripley, big fish
Favoritskor: har inga jag älskar mer än andra
Drömjobb: journalist, gärna cynisk krönikor!
Favoritkaffe: allt som är svart och starkt
Sofi eller Ebba: Sofi! Ebba suger
Favoritstövlar: ett par snygga Marc Jacobs
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: för mycket av mamis och mormors pengar
Hur många skor har du: ingen aning
Louis Vuitton eller Gucci: guccis klänningar denna våren är nog något av det sötaste jag sett!
Kilklack eller stilett: kilklack! ue för stilett
TV-program: sex and the city, scrubs, csi
Drömutseende: längre och smalare!!
Fulaste plagg i din garderob: har precis ändrat, så inget speciellt. kanske min jättestora, men otroligt sköna, blåa morgonrock
Snyggaste plagg i din garderob: farfarströja, min nyårsklänning
Favorittidning: Vouge och ELLE
Länder du varit i: kan inte räkna upp alla, det är så himla många!
Länder du vill till: Frankrike, som kanske sker i sommar, YES!
Favorithändelse i hela ditt liv: har ingen speciell händelse. hela mitt liv är fullt av dem
Drömbil: en STOR bil, som är snygg och sexig

Vill ha mest just nu..
Skor: strumpor från Prada och klänningar från Chloé, Anna Molinari och Gucci
Klänning: knallrosa volang-klänning från Gucci
Väska: en silver metallic, sjukt sessi
Jeans: allmänt, ett par tajta snygga, mörka. som mina älskade döda cheap monday...

Ett eller annat..
Chloé / Celine:
Chloé, LOVIE!
Fendi B-bag / Fendi spy: ingen
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Christian Louboutin och ett par rosa Jimmy Choo
Latte / Cappucino: Latte, men helst svart
Coca Cola / Pepsi: Coca Cola när jag är bakis
Paris / Nicole: Nicole, helt klart!
OC / Beverly Hills 90210: helst inget, men OC ifall jag måste
Puss / Kram: pussar i hela ansiktet
Pastasallad / Kycklingsallad: Pastasallad.
Fläkt / solfjäder: Solfjäder, det är rätt cute
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: scull-scarfen känns rätt passé, men jag gillar inte Pucci så mycket. får ändå välja det!

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Oui
Snubblat runt i dina klackar? självklart
Varit avundsjuk på någon? eh ja
Hatat någon? kanske inte hatat, det låter så hårt. äcklats av kanske
Velat rymma och skaffa nytt liv: just nu är jag ganska sugen på det, ja

Kommentarer
Postat av: sara

du har INTE en blå morgonrock........... +o( (spy-gubbe)

Postat av: m

för att äcklas låter så himla mycket mysigare!

2007-02-04 @ 15:26:45
URL: http://martma.blogg.se
Postat av: m

för att äcklas låter så himla mycket mysigare!

2007-02-04 @ 15:28:47
URL: http://martma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback