you won't get me to go, not anywhere

everybody's doing it, does that mean I can too? where has your love gone?

idag blev en tidig morgon, då jag helt och hållet glömde att jag hade sovmorgon. sånt gör en alltid lika glad. glad blev jag också igår, när jag tänkte skriva ut en hel del bilder, nu när vår skrivare ÄNTLIGEN funkar igen. självklart. vad händer? ett papper fastnar i skrivaren och FAN VET JAG hur man får loss den? så jag slet och drog lite och sen satt där bara fast en liten pappersbit. den vill inte dras ut. jag grät, skrek och slog mig själv tyst, för mamma ska inte veta att jag gjort något så idiotiskt. hon tror att jag är smart. HAHAHA, nej.

igår fick jag reda på att mamma är villig att lägga ut hur mycket pengar som helst på min och maddes italy-paris-resa, bara jag sparar själv också. OKEJ, mama! lycklig! sedan hittade jag fler kläder på asos.com, som jag ska tvinga pappa att betala för. bl.a. ett par fett coola, blåa skor. YES. YES är också att igår hade jag en mysig dag i stan med madde med fika och lite shopping. jag åt nog den godaste baguetten jag ätit på länge på espresso house . FAN, alltså!

I said I wasn't sad to see you go, but I'm only pretending you know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback