you need me less than I need you

den här dagen är dömd att bli världens sämsta.

1. min mobil gick igår i sönder och nu har jag bara kvar en och med den kan man inte skriva bokstäverna defmnoözyxw. så, jag kan inte skicka sms, ifall den andra jävla kuken inte lagar sig själv snart.
2. jag har en ful jävla frisyr idag. lockigt/rakt/självfall/SKITFULT!!
3. min sista lektion idag är IDROTT och idag ligger också sorgliga samhälle på schemat. inte för att samhälle är sorgligt, utan för att det är synd om vår lärare som lyckas göra ett ämne så otroligt tråkigt.
4. jag slutar klockan 4, vilket resulterar i att jag är hemma cirkus 5.

idag är en sån dag jag bara vill stanna hemma och ligga och gråta hela dagen. dock, är jag inte kapabel till detta, då jag har ett alldeles för stort hjärta och vill inte göra min moder besviken ännu en gång på grund av min ofantliga frånvaro i skolan. kanske skulle framkallat lite spya i klassrummet och blivit ombedd att gå hem. jag bölar, för jag kan inte sms:a min lilla teddyboy som är någonstans och fryser och inte värms av mina söta ord. jag bölar för i helgen kan jag inte fyllesms:a någon. fylleringa har inte samma charm. jag bölar för jag är such a whore och någon borde sätta mig på plats och ändra mig. jag kan inte hora mig livet ut. en dag måste jag stadga mig. HAHAHHAHA, "stadga"...

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför åkte du hem klockan två om du skular 4 snuttis?

2007-02-13 @ 17:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback