you be a bitch because you can

jag var precis inne på en liten playlist-sida som lillealle med glädje sänt mig. där hittade jag how to save a life, både akustisk (:') bästa jag hört på länge) och också någon sorts musikvideo med grey's anatomy-delar i. jag ville gråta, men sedan såg jag att där var delar från avsnitt jag ännu inte sett. så jag stängde fort av och blev lite ledsen. men det jag hann se var fint. jag fann all at once med the fray också och den var väl bara söt och gullig och lite passande kanske.

ikväll blir det väldigt mycket vodka, väldigt mycket shake, så jag blir lite lycklig och lite kåt kanske, vem vet. jag är en hora, ja och ja, jag vet att du snackar skit om mig när jag säger "nej, jag är ingen hora. jag tar inte betalt." och jag bryr mig faktiskt inte ett jävla skit om vad du säger om mig. du är ful.

imorgon blir det antagligen party i lund med mina hoes och det ska bli gulligt och mysigt och hoppas där är snygga killar, ja, det hoppas jag FAN. lönt att dricka ifall man inte ska knulla liksom. eh.

Kommentarer
Postat av: m

ELLER HUR FYFAN. jag tittade på youtube och råkade hitta scener från grey's som inte sänts än. hora på det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback