what the hell am I doing here?

169441-45

ikväll blir helt nykter. va? stämmer det verkligen?, undrar kanske ingen, kanske någon. ja, det stämmer. det stämmer riktigt bra, för istället blir det restaurang och bio med rätt så snygga brudar. provet idag gick EFFIN SKITBRA och en jävligt sur och dubbel morals-full tim korsade min väg på vägen hem och gjorde mig irriterad och trött. imorgon blir det lika mycket mikael som ted, kanske lite mer ted och jag längtar nästan lite.

min spellista idag, för övrigt, är vafan, nog det bästa jag varit med om på länge. album med artister som imogen heap, radiohead, regina spektor, blur och smashing pumpkins är den full av och jag blir väldigt stolt över mig själv när jag lyssnar på den. visste förresten alla att "creep" som damien rice gjort, är från början radioheads? är det bara jag som är otroligt sen i utvecklingen? kanske.

http://ic3.deviantart.com/fs13/f/2007/039/6/d/Winter_by_hejhejskiva.jpg - visste inte att mina ögon satt så tätt, men tim är dokkti

Kommentarer
Postat av: bönan

Ja det visste vi

2007-02-09 @ 17:09:08
Postat av: sara

ja, han äger ganska mycket!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback