the change will always come

så nu är den här. den fruktade dagen och jag hoppas innerligt och av hela mitt hjärta att min skola inte är pyntad. ärligt talat, jag dör då. i morse dog jag med, då jag yrvaken klockan 7 drog mig upp och insåg till min lycka att jag fått ett sms. "om du var här skulle jag ge dig en kram och säga hur mycket du betyder för mig. puss o kram mamma/mormor/farmor/svärmor/anitha". det var då från min mormor och det känns alltid lika kul att få lite bekräftelse på hur älskad man är. NEJ. och speciellt inte heller då min mormor synligtvis skickat detta sms till minst 7 andra. men idag betalar hon mina kläder från asos och då känner jag mig lite omtyckt i alla fall.

det var längesen jag verkligen var kär på alla hjärtans dag. SKOJADE. har fan aldrig varit kär på alla hjärtans dag. självklart har jag haft en såkallad "pojkvän", men alla hjärtans dag känns så långt borta, så långt efter jag slutade vara kär. jag bryr mig inte om att ingen är hemma och sitter och håller mig i handen hela dagen och inte heller om ingen ger mig en kram. minst en kram kan jag ju dock vara säker på och det är av lilla naharianna. POSS på henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm, men gissa vad jag fick av mams. SJÄLVKLART ett jävla kedjesms om att "alla hjärtans dag-kramen har börjat". liksom ursäkta? visserligen fick jag även lite mörk choklad och det uppskattas ju alltid

Postat av: din mamma

jag har precis vaknat. sovit bort mestadels av denna hemska dag. hehe. inga kramar, inga rosor och verkligen INGA NALLEBJÖRNAR! som jag förövrigt fick av samma dude som gav mig kärlekstraktorn. hehe. fast jag vill ju iofs ha sex idag. sugen?

2007-02-14 @ 16:25:09
URL: http://sarasve.webblogg.se
Postat av: elin

JAG FICK EN ROS... det kan igen slå de är helt klart värst plus att alla såg den skabbiga lilla jävlen på bussen hem

2007-02-14 @ 17:30:50
URL: http://iamjesus.blogg.se
Postat av: Anonym

jag fick en dikt, och den vara bara fin!

2007-02-17 @ 12:23:16
URL: http://fadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback