shut up

jag måste snacka lite mer skit. på bussen in trodde jag att jag skulle börja gråta. snett framför sitter en tjej, som jag egentligen inte vill snacka skit om, för hon är ful, men ser snäll ut. där satt hon med sina tjocka vader och hade skruvat upp ljudet på sin mp3 lite för mycket, för jag kunde höra exakt vad hon lyssnade på. nämligen patrik isaksson. är det lagligt? är det lagligt att sitta med så hög musik på bussen och också när man lyssnar på något sånt? VARFÖR LYSSNADE DU PÅ DET? VARFÖR?

bakom mig hände en annan trevlig sak. en liten krullhårig människa som vi kallar "frodo" satt bakom mig och hade lite roligt. han drog lite i sina fula canada goose-jacka och trampade lite med sina fula pumaskor i takt till någon musik. sen tar han upp ett nässpray och jag hör hur han börjar snörvla, inhalera. min patrik isaksson-huvudvärk blev värre. sen tar han upp telefonen och ska ringa ett nördigt samtal. vilken dialekt har han? ja, just det. göteborgska.

Kommentarer
Postat av: ellepelle

DE.... SKA ... AVLIVAS. störiga människor på bussen är hatade av allt och alla kan ta sina liv så slipper vi göra det åt de!

Postat av: Anonym

men ue. verkligen, fyfan vilken helvetesfärd

2007-02-26 @ 21:46:36
URL: http://fadd.blogg.se
Postat av: Anonym

me ue. verkligen, fyfan vilken helvetesfärd

2007-02-26 @ 21:48:41
Postat av: Anonym

men ue. verkligen, fyfan vilken helvetesfärd

2007-02-26 @ 21:48:44
Postat av: sara

hehe oj

2007-02-26 @ 21:51:01
URL: http://fadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback