oh you are the roots that sleep beneath my feet

natten spenderade jag med csi i maddes säng och pigga och ambitiösa som man bara är 01.00, bar vi ut en liten säng som jag och keso skulle få sova. tyngsta katten jag haft på mina fötter ever. igårkväll kollade jag och madde också på hotellet vi ska bo på i paris och lite på affärerna som är runt hotellet. vi dog och grät några skvättar när vi insåg att vi inte hade kunnat bo bättre. nu längtar jag dock lite för mycket och ser lite för mycket fram emot något som inte kommer ske på lite mindre än ett halvår. då har jag i alla fall något annat att se frame mot, förutom den allmänna sommaren. snart kommer också våra kläder från asos och de älskar jag bara mest i livet. speciellt mitt lilla läppglans från rose & co, med en liten kisekatt på.

snart ska jag ta och koka mig lite svart kaffe och notera lite i ett block. skriva upp ett nytt ord vilket blir; lösgodis. på lördag får jag dock vara lite olydig, för då blir det fetfest vid bulltofta och det ska bli riktigt trevligt. tråkigt bara att mina kläder inte kommit än, för nu vet jag verkligen inte vad jag ska ha på mig. men det ordnar sig alldeles säkerligen och vi 5 kommer som vanligt vara coolast och bäst och vackrast och störst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback