lady, where has your love gone?

idag var nog den skönaste dagen på länge. det började med en bussresa med tim, vilka aldrig är roliga, då han är så morgontrött att han slåss bara jag fnissar. klart det inte hindrar mig, men lite rädd blir jag ju. när vi hoppat av bussen begav vi oss till lilla torg för att hitta andra mates som också skulle vandra. tomt. tomt lilla torg. så vi begav oss till wayne's coffee för en tidig frulle, bestående av kaffe och baguette. NICE, som fan och efter cirka en timmes frukost och skitsnack blev h&m nästa mål. där fann vi en riktigt snygg jacka till tim och den köptes och sedan sprang vi till bussen för att åka vidare hem till honom för lite film och kamera. och självklart en kopp kaffe från världens fetaste kokare.

efter många skratt och gråt begav jag mig för att jobba och för att skälla ut världens smutsigaste människa. fan, vad bra det kändes, jag blev riktigt stolt över mig själv. till middag blev det tonfisksallad och FYFAN I HELVETET vad gott det var. sen talade jag, mamma och fredrik om mitt nya rum och ja, jag längtar som en fittfitta. YES BOX, hehe.


Kommentarer
Postat av: timps

fittfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback