it's only the memory that's putting us down

but I'm only pretending you know.
gårdagen spenderade jag först i stan med mormor och mamma och jag var en rolig bortskämd tjej. mormor och mamma blev dock lite irriterade men sen skrattade vi gott åt följande sak; vi var inne på gallerix och de har som känt en massa klistermärken och liknande skit som min mamma älskar. när vi stod och kollade på klistermärkena, kommer vi till sist till barbie-klistermärkena. på själva klistermärke-arket är där en massa bilder på barbie och kanske en och annan liten hund och dylikt. sen är där ett klistermärke som vi känner inte riktigt passar in... "I love green". I love green? ett klistermärke på barbie-arket där det endast står "I love green". man kanske måste ha varit där för att uppskatta det roliga, för det gjorde i alla fall vi.

innan teddeluring kom igårkväll, hann jag också ta ett inte så jättegivande träningspass med sara. teddeluring-träffen kändes givande och jag fick mig en hel del skratt då jag tryckte lite i hans ansikte så att han blev världens fulaste människa. han skrattade också åt mina lillfingrar som tydligen är jättesmå? läskigt. snart ska jag bege mig till madeleine för ganska mycket CSI och lite titt på asos. efter det går vi hem till tvillingarna för att titta på saras snygga klasskamrat som ska plugga matte där idag.

Jag:
"jag skulle vilja plugga lite idag med"
Madde:
"ploga?"

nej, det är inte meningen att ni ska skratta...

Kommentarer
Postat av: sessi madde

hahaha jag hörde ju inte! kiss slängd i ditt huvud

Postat av: sara

hehe jag har ltie träningsvärk idag, men det är nog från när jag sprang med martina

2007-02-21 @ 12:46:56
URL: http://fadd.blogg.se
Postat av: Raw

Madeleine ar varldens roligaste...

2007-02-22 @ 05:48:14
URL: http://rawbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback