is it okey to be happy?

fest i lund igår i någon studentlägenhet. kvällen blev inte lång, på grund av att när jag är bakfull, är jag bakfull i 24 timmar och de timmarna blev inkluderade igår när jag skulle supa ännu mer. jag tänkte: "en återställare borde återställa allt". det gjorde den inte. inte den andra och inte heller den tredje. men även fast visiten i lund inte blev lång, hann det hända en hel del. en manlig strippa gick lös och tjänade 300 spänn. sen kom en kvinnlig strippa vid namn elin. hon tjänade inte ett jävla skit, men var glad ändå. klart. klart hon var glad ändå.

idag var jag bara lite bakfull, dagen till ära, steg upp och låg och kollade på top model i någon timme. sen blev jag söt, gick och köpte viktväktar-cookies och begav mig till madeleine för lite repris på melodifestivalen. allt sög, förutom filippa bark som endast gjorde mig pirrig i magen. något annat som sedan gjorde så att jag fick lite ont i magen (inte vanilj, även fast jag åt lite igårkväll!!!) bör inte nämnas, men bör ändå nämnas. såhär: tjktjk. sen blev jag glad igen och fick lite päron och ost av lena.

och ikväll ska vi träna och träna bort helgens drinkar och pussas på träningen och hångla och knulla på gym är väl alltid roligt? svaret är JA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback