if you don't want him to dance

igår blev jag jävligt irriterad då jag till och med städat mitt rum, för att ted skulle komma. sen säger han att han inte kan köra i "ovädret". FUCK ovädret! är inte jag värd att riskera livet för? jo, visst är jag det. så jag sörjde och laddade ner lite fler album. bl.a; racoon, ben harper, cat power och dustin kensrue. MHM, så då blev jag lite lyckligare, lagade mat till min familj och gick i snödrivorna till madeleine för att sedan gå vidare till twinsen. ja, madde ramlade i en stor snödriva i sin stora feta jacka och ja, hon tvingade mig att hjälpa henne upp. ncnc, sen gick vi in till tvillingarna och kollade på sanning eller konsekvens och någon annan halvrolig film, som mest handlade om indiska män. jag antar att jag förtjänade lite indiskamannen-skämt där.

sen kom jag och sara fram till något jävligt bra och jag bara längtar tills det börjar. riktigt mycket längtar jag och fan vad snygga vi ska vara. elin kan sitta hemma, tråkig och pessimistisk och tro på krig och på sig själv och inget annat.

denna helg händer något nytt. jag har själv valt, av egen fri vilja, att inte dricka den här helgen. det är den första helgen på cirkus 4 år. jag klarade av att satsa på celibat för ett tag, skulle jag kunna klara att vara nykter ett tag? ett glas vin här och där kanske inte spelar så stor roll, det är fyllan (eller kanske bakfyllan) som trycker ner mig varje söndag. jag tror faktiskt att jag klarat det. det hade nog kunnat ändra mig lite, ge mig ett annat perspektiv. ge mig något annat. VILL HA HEM NÅGON!! ska strejka med sex, mat och sprit tills du kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG MED! vi kommer så äga

Postat av: martina

lapa fisring-filmen ÄR JU BÄST

2007-02-27 @ 20:24:58
URL: http://martma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback