I know your game

bio igår. det var en typisk film för 15-åriga tjejer och visst, en sån var jag för inte allt för längesedan, men det känns som tusen år sen. i början av filmen var bioduken helt svart och de hade också släckt i hela biosalongen, så allt var väldigt mörkt. då börjar det. några tjejer börjar skrika, mest bara ljud som "AAAAAH" och några tjejer börjar vissla och då alla 15-åringar är "olika" var där också den coola typen som skulle överrösta alla andra och skrika "HÅLL KÄFTEN!!" för att sedan sitta och fnissa tillsammans med sina andra tjejkompisar över sin framgång. och där satt vi. fem stycken trötta, brådmogna, pessimistiska, cyniska och tråkiga tjejer, som bara apastiskt satt och kollade på bioduken och hoppades tyst på insidan att alla tjejer skulle dö en plötslig död.

jag har fått lite dåligt samvete på senaste tiden, för tim sa "ja, men säg någon tjej du gillar, förutom dina jävla girls". sant, tänkte jag. varför hatar jag tjejer så mycket? igår  kom tusen anledningar åter och åter igen in i mina öron, in i mitt huvud, in i mitt exploderande hat. jag har all rätt i världen. sen är jag inte den som generaliserar allt för mycket, det har jag lärt mig att det hjälper nästan aldrig, så kanske borde jag ge någon en chans. kanske inte.

Kommentarer
Postat av: m

men hur jävla lätt är det att tycka om kvinnliga varelser då man tillbringat en och en halv timme med 14-åriga sådana?

Postat av: sara

hahahha, det är ju sjukt roligt! men vafan, jag är inte lika hatisk som er, och det är ju bra för mig. eller?

2007-02-11 @ 19:57:56
URL: http://fadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback