I know I've said that a couple of times

igår blev bra, då jag spenderade första halvan med mikael och sedan lite martina. vi hade det superroligt med mikaels ultramanliga sexskämt och överenergiska kramar. det var lite kul till en början, men när han sedan började göra sexskämt om min syster och skulle bära upp mig när jag diskade fick det vara nog. då fick han lite skäll och bad om ursäkt. efter mikael gått hem, gick jag och martina och mötte elin för att sedan gå hem till martina och planera madelenius 18års-dag. många tårar och skratt och sen gick jag och martina till maddes ensamma boning för lite CSI. vi pratade om efetrlängtade män, erin-hår och outfits inför ikväll.

igår ringde också svinbebisen igen och då grät jag en skvätt. kanske av lycka, kanske av sorg, vem är jag att utgöra skillnaden? skillnaden mellan nykter och full är jag också väldigt dålig på och det ska upp för bevis ikväll vid IKEA. idag ska jag först städa hos mormor (för att jag är världens bästa barnbarn), för att hon pressa henne på lite pengar till en klänning ikväll, efter det ska jag träna med tvillingarna och sen blir det stan och en ny klänning. jag har inte så höga förhoppningar inför ikväll, men jag hoppas minst på att det blir JÄVLIGT bra.

Kommentarer
Postat av: sara

men kul att våra dagar idag är nästan exakt likadana!

Postat av: raw

vad sa ni for skit om dom efterlangtade mannen?

2007-02-17 @ 17:10:23
URL: http://rawbert.blogg.se
Postat av: martina

jo, mikaels "manliga sexskämt" blev lite väl mycket till och med för oss

2007-02-18 @ 19:34:47
URL: http://martma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback