hej

Tio första:
Första bästa kompis: FBG
Första bil: jag vill ha en stor och snygg (precis som jag)
Första kärlek: någon stockholmare som jag minns mycket väl och fortfarande gillar
Första husdjur: min älskade älskade hamster
Första semester: minns inte. säkert något så porrigt som stockholm.
Första jobb: mitt nuvarande, spya
Första köpta skiva: må ha varit spice girls
Första riktiga kärlek: stockholmarN
Första piercing: öronen, när jag var 5 år och snygg
Första konsert: räknas festivalband som konsert? bomfunk MC? aha, yeah, yes.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: vodka i lördags, öl tonight!
Sista bilfärd: från jobbis igår, nice
Sista filmen du såg: någon med jim carry
Sista ringda telefonsamtal: till sofia och bad henne köpa kaffe
Sista bubbelbadet: använder aldrig vårt. nasty.
Sista spelade cd: damien rice i morse
Sista kyss: oj
Sista gången du grät: i tisdags till grey's såklart
Sista måltiden: tonfisksalladen igår, AAAAH

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? knullat
Blivit arresterad? arresterad? kanske hotad
Blivit kär vid första ögonkastet? ja
Varit på tv? inte vad jag vet
Fått ditt hjärta krossat? ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? ja
Haft ett one night stand? men gud, klart
Busringt till nån? ja, jag och madde var lite kåta

Sju saker du har på dig:
1. svarta byxor
2. skor
3. kofta
4. t-shirt
5. strumpor
6. linne
7. underkläder

Sex saker du gjort idag:
1. duschat
2. druckit kaffe
3. sms:at
4. stått ute i kylan med naharianna och cigg
5. lyssnat på ray, arctic, joshua
6. sminkat mig

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. FBG
2. mobil, den nya då, hehe...
3. resa till italien och paris
4. mina skivor
5. min mormor

Fyra personer du kan berätta allt för (utan inbördesordning):
FBG; sara, martina, madde, elin

Tre val:
Svart eller vit? beror på, helst svart tror jag
Sommar eller vinter? UE, sommar såklart
Choklad eller chips? chips, fyfanfyfanfyfan, vad jag älskar det

Två saker att göra innan du dör:
1. resa överallt
2. hinna göra allt

En sak du ångrar:
1. ångrar aldrig

Kommentarer
Postat av: sara

"5. min mormor" du är god innerst inne din lilla h0e!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback