go cry about it why don't you


169441-43

idag har faktiskt varit en jävla bra dag, trots prov och att jag skippar uffie på kb, med underbara gals, för pluggning och städnings skull. provet gick förvånansvärt bra och efter det och en mugg kaffe var jag fit for fight att komma hem och laga lite mat åt familian. men på centralen hoppar en stirrande kvinna på. hon kan helt enkelt inte titta på mig och mig när jag läser min tidning. snälla, för i helvete, sluta titta, snälla innan jag börjar gråta.

okej, jag erkänner: jag gillar inte människor. inte alla i alla fall. och inte jämt. jag vill vara befriande osocial och stirra ut håglöst genom rutorna på bussen som alla andra och bli generad varje gång jag möter någon annans håglösa blick genom fönstrets spegelreflexer.

jag har idag lyckats få tag på ett fett nedladdningsprogram och flera album har idag kommit in på min redan musikfulla dator. bland andra laddade jag ner john mayer, ray lamontagne, black flag, meat puppets, arctic monkeys, joshua radin, pixies, the knack och sonic youth. LYCKLIG! och imorgon blir det bio (suck) och på lördag kommer en skäggig snygg man till min säng och rullar runt.

Kommentarer
Postat av: Bro..

oh no var det uffie ivkäll, crap..

Postat av: tim

varför skippa uffie?

2007-02-09 @ 00:21:43
URL: http://frukost.wordpress.com
Postat av: sara

ÄLSKAR att ni hatar hela världen!

2007-02-09 @ 18:02:43
URL: http://fadd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback