give me back my alcohol

idag trodde jag skulle bli en ambitiös dag, men på grund av att min kära lilla martina inte mår så bra, ska hon inte jobba och där springer också min chans att träna iväg. egentligen gör den inte det, men träna är bara roligt när hon befinner sig där i sin blåa snygga tröja. lite ambitiös var den dock, då jag fann både ett par skor, en klänning, en väska och ett par strumpor jag väldigt snart ska beställa för mormors pengar. jag upptäckte också att clueless (serien, inte filmen, som för övrigt är min och tims favviz) nu börjat sändas varje dag 14.40 på 5:an. SCORE, lycka gånger 1000 på det.

på lördag blir det antingen fetfest i stan med girlsen, eller en liten supkväll med sara svensson. får se om min budget artar sig lite, annars lutar det åt party med girlsen-hållet. snart ska jag gå och jobba och jag mår faktiskt riktigt illa. någon sa något om att urinera blod innan och jag spydde nästan. fyfanfyfanfyfan. värre en "människo-hunden" jag skickade till madde igår. så jävla äcklig.

Kommentarer
Postat av: sara

haha, jag brukar också titta på clueless! det ÄGER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback