girl, you know that I'll be coming home


jag kollade precis inne på style.com och insåg till lycka och hat att höstens catwalks, har en väldigt stor likhet med hösten 2006. jag gillade hösten 2006, jag gillade det lila, det gråa, grungen och de a-linjeformade jackorna och klänningarna, men lite tråkigt är det. badgley mischka hade den sötaste höstvisningen tror jag och anna molinari och chloé hade sötaste vårvisningarna. de snygga kläderna från vårvisningarna får mig bara, om möjligt, att längta ännu mer till sommarens bravader. paris/italien med madde och vi ska vara så otroligt snygga och dricka vin och kaffe varje dag. vill ha alla klänningar och skor jag hittat på asos, vilket jag snart får. lycka! jag längtar till män som kommer hem och är otroligt älskande och jag längtar till ett tomt hus och till kerstins lägenhet. jag längtar till beddinge och maddes körkort. FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback