fall away

169441-59

jag vet för ett faktum att senaste ELLE ligger på min säng i mitt rum hemma hos mami. ifall mami är en snäll mami, som jag vet att hon kan vara, så kör hon säkert och lämnar den till papi, så att hennes underbara dotter kan få ta och läsa den med skräckblandad njutning, för när den väl är slutläst, är väntan ännu en månad lång. denna bild är en fantastisk nostalgi-bild, då jag precis då varit i stan med madde och martina och kolla, hade shorts på mig. jag hade också kort hår då och då gillade jag det, för den frillan var jag ganska söt i och min hårfärg var snyggt sommarblekt.

jag längtar som ett svin till sommaren och shorts. jag längtar till soliga malmö och ännu soligare italien och paris. jag längtar efter svinet som ringer och får mig, om möjligt, att sakna honom ännu mer. jag längtar efter svinbebisen i min säng och svinbebisens bruna armar runt min bruna kropp. jag längtar efter köpenhamn och sommarfester och efter min vattenpipa som bara är söt på sommaren. jag längtar efter lyckliga somriga vänner, även fast jag älskar dem som cyniska och vintriga med. jag längtar efter bevis på att min kära lilla madelenius är frisk och bara paranoid som vanligt. jag längtar efter cigg på kerstins balkong och efter sena sommarkvällar på espresso house. jag längtar efter "vårt ställe" som sara kallar det,  jag längtar efter lasse och världens bästa hov.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och dessutom var du BRUN och fin på bilden! fast du är ju såklart alltid ganska fin!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback