can you honestly say we're not good for one and other

jag är helt fruktansvärt kluven. jag vet inte vad jag ska göra. jag kör upp en massa skräckscenarior i mitt huvud hela tiden, för jag vet att det skulle kunna hända och jag vet inte hur jag ska stoppa det nu. vad ska jag göra? vem ska jag såra? kommer jag göra rätt val? kommer jag ångra mig sen? om jag inte väljer nu, kommer något hända och jag blir alfie igen och jag älskar älskar älskar alfie, men jag hatar att vara alfie. jag fruktar för att bli alfie igen, jag klarar inte av att vara alfie. jag kanske borde göra det drastiska valet och skita i allt och sumpa mina chanser om att vara lyckligt kär i sommar. jag vill inte vara lyckligt kär i sommar. jag vill inte lida av dåligt samvete hela sommaren. kanske, borde jag bli hora igen och vara elak och känslokall. jag tror inte att jag kan det, trots min bitchiga natur. hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

say what, du som vill vara snäll? YOU CAN DO IT (nej, jag vet inte varför jag skrev på engelska, men på något sätt kändes det mest rätt)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback