but I wish you'd call

I know you're scared, that I'll soon be over it. Part of the beauty of falling in love with you, is the fear you won't fall. I've never felt like this before. I miss you more than I should. Can't get my mind off of you.

idag är det friluftsdag, vilken jag ska spendera med tim. bussen in med honom om cirkus en kvart och sedan vidare till kockums för att gå en runda. på 3 timmar. känns som att vi inte riktigt kommer vara där i 3 timmar, då jag känner oss båda ganska väl. det känns sådär roligt, eftersom det enda jag kommer vänta på när jag kommer hem, är på att gå och jobba och senare plugga som en jävla fitthora. det enda som ger mig lite ambition i hjärtat just nu är kb imorgon med söta tjejer. och såklart tills jag fyller år. VEM FAN FYLLER ÅR NU FÖR TIDEN OCH VEM FAN ÄR KAKAN? jag fyller  i alla fall år och det ska firas med en jävla stor tårta och mycket sprit.

Kommentarer
Postat av: mia

imorgon kommer bli så bäst!

2007-02-07 @ 17:52:30
Postat av: Anonym

en tårta med en naken moi inuti, vad sägs om det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback