back of a truck

ja, denna helg har varit minst sagt lugn och fin. den började med att jag och madde gjorde vår snygga, slimmade och faktiskt jävligt goda soppa framför lite CSI. sen kom elin och martma dit och höll oss sällskap framför melodifestivalen. ja, vi valde seriöst att titta på tv, framför möllan med en snygg sarasve. vad har hänt? är vi för gamla? är vi för unga? jag vet inte. kvällen fortsatte i alla fall med té och färgning av mina och marts ögonfransar och mina och elins ögonbryn. vi blev ryska, men snygga ryssar. imorgon ska jag också inhandla nytt hår (för mormor pengar) och i veckan ska också min lilla utväxt tas bort och jag ska bli en vanlig blondin igen. ingen rysk. tror jag.

jag längtar som EN LITEN JÄVLA FISSE, tills jag kan använda min söta jävla tunika jag köpte på asos. min söta jävla basker, min söta jävla vårjacka jag snart ska köpa, mina söta jävla vårskor och mest av allt, längtar jag tills jag får se världens sötaste bebis i latexdräkt. kan knappt vänta.

Kommentarer
Postat av: mart, martma

wazzup med smeknamnen på mig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback