ray lamontagne

en hyllning till min LG och uppfinningsrika uppfinnare

jag ÄLSKAR all ny teknik. jag förstår er, ni som säger att "in med det nya, ut med det gamla" måste vara ett felpressat uttryck, men jag förstår mig själv ännu mer. jag älskar min mobiltelefon, jag älskar älskar älskar den! trots att den inte funkar som jag vill, trots att den är ful, trots att den är jobbig att försöka pressa ner i bh:n på dansgolvet, så kan jag inget annat än älska den.

tänk all kärlek jag mottagit med denna lilla vattenskadade bebis. tänk all kärlek jag delat ut, tänk alla fyllesms. tänk så mycket jag kan tacka den för! tänk alla människor jag missat utan den, tänk så många pussar, kramar, "läget", "VET DU VAD SOM HÄNDE PRECIS" jag aldrig hade fått ta emot om jag inte haft den i min ficka. må hända att jag går lite till överdrift, då jag inte kan lämna den utom synhåll för en minut utan att få panik, men tänk om något händer den. jag ber om ursäkt tusen gånger, åter och åter för att jag gjort den skada någon gång.

dumma saker jag gjort mot min älskling:
-
duschat med den så den fick en rejäl vattenskada
- kissat på den på malmöfestivalen (dock inte med vilje)
- tappat den i toaletten för många gånger
- kastat den i marken så att batteriet gick i några bitar
- slått på den
- skrikit på den
- skrikit i den
- tappat den i marken
- halkat på den

I'm sorry, love, I love you.


Kommentarer
Postat av: martina

nörd!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback