ray lamontagne

image135

på valborg blir det limhamn och kanske lite, mina älskade i svenska akademien. min älskade framför svenska akademien. ahaaaa, gulligt av mig. igår var jag ute och gick i cirkus en och en halv timme med martina och elin och det GICK BRA. jag minns inte vad vi pratade om, mest projektarbete, kanske sex och män och lite om avokado. nästa helg är twinsens hus empty igen och det innebär: FETASTE FERREN. skoja, vi ska bara mysa och mina vänner kanske tar sitt förnuft till fånga denna helg, och inser att vi kanske inte måste supa.

det är ni som drar ner mig i det, ser ni inte det?! ni säger att jag borde sluta, eller att jag i alla fall borde tänka över min konsumtion, men vem är det som får mig att göra det? just det; ni! och jag GILLAR det!lovelovelovelovelovelovelovelovelovelove YA. idag ska madde för övrigt klippa sin lilla frilla och ifall jag är en modig kvinna så ska jag med göra det i helgen. jag kommer gråta tills det är långt 4 real igen.

Kommentarer
Postat av: martina

lite avokado-snack också, oui.

Postat av: Madeleine

det är fan du som smittat oss. nu är vi fast, and so r u!

2007-04-25 @ 20:25:03
URL: http://madisco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback