mange tingsek

Namn: Natha
Piercingar: öronen
Tatueringar: naj
Längd: 160 cm
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: blond

Är du kär i någon? lite kanske
Önskar du att du bodde någon annanstans? ibland
Tänker du på självmord? no way josé. jag är starkare än så
Tycker andra att du är attraktiv? naah
Dricker du? oui
Röker du? un petite peau 
Vilket schampo använder du? elvital
Vilken parfym använder du? cassis/rose
Vad är du rädd för? gäss, ollonborrar
Gillar du att tvätta? vet inte hur man gör
Gillar du berg-och-dalbana? naj jag spyr i maddes mun

Senaste..
Filmen du hyrde?
någon wallander
Filmen du köpte? någon till papa
Låten du lyssnade på? helt off - bla bla bla
Låten du hade på hjärnan? redemption song - bob marley
Låten du laddade ner? någon med milkie
Personen du ringde? tinusen
Personen som ringde dig? tim
Tv-program du tittade på? roomservice
Personen du tänkte på? haheheh JAG VET INTE

För eller emot...
Långdistansförhållanden: emot
Utnyttja någon: beror på vad konsekvenserna blir
Självmord: EMO t
Teenage smoking: för! alla borde röka!
Att använda droger: kommentarer överflödiga, då det är upp till var och en
Sex före äktenskapet: för att citera mig själv för ett år sen "bästa synden ever"
Köra onykter: emot!!
Förhållanden: mja

Favorit...
Mat:
chinese
Låt just nu: isn't love- joe purdy
Sak att göra: skratta hade ju varit ett gulligt svar! och älska! men jag säger knulla och supa
Ämne att tala om: allt jag är bra på
Sport: knulla och dansa
Dryck: kaffe och vin
Kläder: chloés
Film: almost famous donnie darko talented mr ripley big fish känns som att jag svarat på den här frågan tusen gånger i mitt liv
Bil: en stor som jag kan se liten ut i

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
oui
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? haha jaaaaaa
Varit i slagsmål? några små
Blivit arresterad? nästan bara och nära skjuter ingen hare som jag brukar säga

Antal...
Gånger du har varit kär:
minst 10 gånger
Gånger ditt hjärta brustit: några gånger
Hjärtan som brustit på grund av dig: hoppas jag, annars är jag inte så grym som jag trodde
Personer från grundskolan du har kontakt med: tim timpan sara martina madde
Gånger ditt namn varit med i tidningen: eeeh typ aldrig
Ärr du har på kroppen: ehee heee.....
Ska bli skoj: siesta
Ska inte bli skoj: jobba
Snurrar nu: mitt huvud
Sparar till: italy och france
Väntar på: girlsen
Pålägg som gäller: solrosskott aaahhhhhh
Dagens dryck: vatten

Senaste..
Boken du läste:
fröken julie
Personen du fick e-mail av: last.fm
Personen du fick brev av: killen från särmötet
Personen du fick sms av: martina, angående en stulen avokado
Gången hela din familj åt middag tillsammans: somras kanske
Saken du köpte: naturgodis

Vad har du gjort idag? haft sex och ätit
Var det kul? det var så jäääävla ball
Brukar du svära mycket?
Hur tidigt stiger du upp? olika
Gillar du att slåss? det är väl helt OK
Vad har du på dig just nu? lila trosor och svart linne NAAAW
Vad ska du göra ikväll? mysa med några snygga brudar
Är du seriös? skulle tro det ja
Vad är du allergisk mot? vanilla, men jag tror att det gått över
Var har du ont? hihi hemlis
Använder du hårspray? ja
Kan du stå på händer? jaaaa
Favoritserie? CSI ÄR BÄST!

Håkan Hellström eller The Ark? the ark
Bright eyes eller Lars Winnerbäck? both of 'em ÄLSKAR jag!
Salt eller socker? salt
Gillar du ketchup? ja det e najs
Är du glad nu? ganska
Var du glad igår? yeeeah!
Känner du någon som jobbar på sjukhus? nej
Vad dansar du till? musik
Stockholm är?NIIIIICE!
Göteborg är? ue
Kan du sjunga?: mmmm nääää jag tror inte det
Mer värt än guld?: min humor
Spaghetti eller makaroner?: spaghetti är äkta nice
Ett land jag helst vill besöka: nåt coolt

Kommentarer
Postat av: martina

Personen du fick sms av: martina, angående en stulen avokado. MMMMHM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback