mange tingsek

I?m talking and talking
But I don?t know
How to connect
And I hold a record for being patient
With your kind of hesitation
I need you, you want me
But I don?t know
How to connect, so I disconnect

idag orkade jag inte stiga upp, så jag gjorde inte det. efter skolan ska jag kanske ta en kaffe duvet, med madde och ikväll ska jag plugga som en liten liten liten fitta. jag vill inte supa i helgen, för jag vet hur dumt det blir och jag vet att "det bara är att sluta", men nej det är inte så lätt. jag hade en spärr, en gräns. den har försvunnit och jag vet inte vad det var som tog med sig den. jag tog mitt sista glas vin forever i lördags, kan jag säga. men det säger jag inte, för jag älskar att vara svinfull.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

du har ungefär ALDRIG haft en gräns, nachos!

Postat av: martina

det är sådana här inlägg som får mig att vilja gråta och avsluta vår vänskap...

2007-04-20 @ 17:09:44
URL: http://martma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback