mange tingsek

image123

den här helgen har varit fylld av fylla. trots min brist på alkohol, har jag lyckats bli redlös både fredag och lördag. gratis sprit = bäst och = sämst på samma gång. jag har också bestämt mig för att jag ska sluta. med något annat, men jag ska sluta med det, en gång för alla. jag vet att jag sagt det tusen gånger, men nu ska jag smiska martina lite så att vi blir beroende av MUNSPEL (YEAH) istället. imorgon ska jag på särmötet igen och jag hoppas på att han är lika gullig. inte lika gullig som heheh ja.... hehe du vet. och matte p, oscar, mich och gurra snart igen och också zeb snart igen!! PLZ

Kommentarer
Postat av: m

det enda du ska sluta med är att tjata om jävliga vita veckor, månader och år. annars slutar jag vara din vän, min sköna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback