mange tingsek

image122

FAN, vad jag mår illa. jag är fortfarande full och jag har inte sovit inatt. jag har legat vaken och mina fötter sov inte heller, inte heller mina öron som tvingades lyssna på min lillasysters ofantliga snarkningar. hon är 13 år och seriöst, hon låter som en gammal gubbe när hon andas. skitäckligt. jag skar precis mig i knävecket och nu ska jag in till stan med madds och mart. det ska bli nice och ikväll är jag hemma själv, JÄS! igår var jag för övrigt i bunkeflo hos michan, med oscar, matte p och söderman!! det var SÅ HIMLA ROLIGT. seriöst, det var ball

Kommentarer
Postat av: Madeleine

chch, jag är coola bondbruden in tha back! cyaa!

Postat av: mart

"skitäckligt" ha ha ha

2007-04-14 @ 11:56:58
URL: http://martma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback