mange tingsek

image121

1. Hur mår du idag?

true blue - bright eyes
2. Kommer du komma långt i livet?
natalie - bell x1
3. Hur ser dina vänner dig?
when the president talks to god - bright eyes
4. Kommer du gifta dig?
such a lonley soul - anna ternheim
5. Vad är ditt livs themesong?
vraket - lisa ekdahl
6. Vad e ditt livshistoria?
the great war- mike doyle
7. Hur är skolan för dig?
kejsaren e naken - timbuktu
8. Hur kan du komma framåt i livet?
something s missing - john mayer
9. Hur kommer imorgon vara?
den falska flickan - cornelis vreeswijk
10. Vad är det bästa med dina vänner?
champagne for my real friends - fall out boy
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
satisy my soul - bob marley
12. Vilken sång beskriver dig bäst?
she's having a baby - the knife
13. Hur är det med ditt liv?
stop whispering - radiohead
Vilken låt ska spelas på din begravning?
lär av de lärda - svenska akademien
15. Hur ser världen på dig?
the remedy - jason mraz
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
elephant - damien rice
17. Vad tycker dina vänner om dig?
hilarious - racoon
18. Har du en djup och mörk hemlighet?
in the sun - chris martin feat. michael stipe
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
17 - smashing pumpkins (17 stycken?)
20. Hur kan jag göra mig själv glad?
he said she said - bell x1
21. Kommer jag nånsin ha barn?
landlocked blues - bright eyes
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
winter - joshua radin
23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
I wanted everything - ramones
24. Vad är några tips till mig?
lullaby - jack johnson feat. matt costa
25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
milk it - nirvana
26. Vad är min danssång?
riot van - arctic monkeys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback