mange tingsek

image118image119

fuzzbox var NICE! trots att jag supit mig full redan varje dag förra veckan var jag ganska taggad på fuzzan ändå! mer taggad blev jag efter att jag såg vem som var där och efter jag hånglat med hälften av dem (bara kvinnor då... HEEEEEEEEE) där var i alla fall trevligt och alla vara snygga i mina ögon, inte för att "det är insidan som räknas", utan för att jag var full. senare på kvällen hittade jag fillemans kompis och vi busringde honom (inte ringde och la på, utan ringde och var busiga) bussen hem var sådär, då mikael var där och då mikael är sådär. sen åkte jag hem med teddan och efter två timmar åkte han hem igen och två timmar efter det steg jag upp och åkte hem till mormor.

på torsdag ska jag på särmötet för särbarn (jag) och det ska bli ett intressant möte. hoppas han som intervjuar mig är snygg, annars skiter jag nog i det. skoja, är glad jag slipper multimedia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback