mange tingsek

image117

It's a world of its own in here. We get to love each other deeply. Oohhh I'm so glad we got together. My whole world was falling apart.

ikväll blir det fest hos fuzzan och ja, "är du alltid full?", svar ja, jag tror faktiskt att största delen av mitt liv spenderar jag berusad. snart ska jag färga min lilla utväxt och om 6 nätter (!!?!?!?!?!!?!!!!!! VAAAAAAAA) händer mycket. kanske lite för mycket, jag vet inte avd jag ska ta mig till. innan ferrie ikväll ska jag följa med min lilla model madelenius då hon ska bli lite fotad. JÄTTEROLIGT, DET SKA BLI SÅ JÄVLA ROLIGT, VERKLIGEN HE HEH EHE JÄTTEKUL. skoja, det är ball.

Matte P [W.D] säger:

glad påsk o sånt förresten


Kommentarer
Postat av: martina

"glad påsk"

Postat av: Madeleine

klart det är ball! eller...? :'(

2007-04-09 @ 01:08:07
URL: http://madisco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback