mange tingsek

siesta närmar sig! tingsek och svenska akademien ska jag inte missa. annars får jag vara hur full jag vill. jag kan inte fatta att det är typ 8 nätter kvar och jag kan inte fatta att efter 8 nätter får jag vad jag vill ha. tror jag i alla fall. jag hoppas också på ett par nya byxor av mamma som är så rövigt snygga att jag kan gråta. då mina svarta byxor sprack igår har jag brist på något att ha på benen. om man inte räknar tights, men jag är sorligt trött på dem.

siesta närmar sig! imorgon super vi oss fulla hos tim, ikväll tar jag det jävligt lugnt. tim var full och jobbig i tisdags och skulle sova hos mig. då jag var full-trött och han full-pigg, blev vi inte en bra match och han fick gå hem. i helgen kommer förhoppningsvis ted och vi ska ta mitt nya rums oskuld.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du = horan numbah one! nöj dig med en u nasty shit

2007-04-05 @ 13:09:00
Postat av: Madeleine

from//ME


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback