större ordförråd, kanske?

martina. william, it was really nothing. säger:
fan vad den get cape. wear cape. fly-låten låter som once more with feeling i början

ROHVOL.WEBBLOGG.SE säger:
tyckor du

martina. william, it was really nothing. säger:
jaa det tyckor jag

ROHVOL.WEBBLOGG.SE säger:
jasså minsssssannnn

ROHVOL.WEBBLOGG.SE säger:
då betyder väl det...

ROHVOL.WEBBLOGG.SE säger:
att du vill knulla?

martina. william, it was really nothing. säger:
jaa... det gör det väl antar jag alltså jag vet inte riktigt men jag tror det ja

martina. william, it was really nothing. säger:
denna john mayer var mysig!!

ROHVOL.WEBBLOGG.SE säger:
I KNOW!

ROHVOL.WEBBLOGG.SE säger:

vill du knulla


Kommentarer
Postat av: m

vad är det för fel på "knulla"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback